KLEPETALNICA

NIMAM VOLJE ZA UČENJE

1.del

Dva učenca, dve podobni zgodbi:
1. Zgodba
Učenec pove, da sta se z mamo nazadnje pred kratkim skregala, ker mu je »težila« z učenjem, on pa ji je zabrusil, da je »šola« njegova skrb. Pravi, da je mama obupana, saj je v prvem ocenjevalnem obdobju imel kar nekaj negativnih ocen, v preteklih dveh letih je komaj izdelal s pomočjo drago plačanih inštrukcij. Učenca in mamo zelo skrbi vpis v srednjo šolo. Učenec v prostem času igra na glasbeni instrument, v šolo je prihajal nenehno nepripravljen.
V šoli si je občasno kaj zapisal, zapiski so bili skromni, domačih nalog ne dela, dopolnilnega pouka ni obiskoval.
Je pa fant zelo vljuden, rad igra instrument in skrbi za svojega brata.
Le »šola« …

 

2. Zgodba
Drugi učenec je bil do lanskega šolskega leta, če bi merili uspeh, prav dober učenec. V prvem ocenjevalnem obdobju je prav tako imel kar nekaj nezadostnih ocen. Samopodoba mu je popolnoma padla. V razgovoru pove, da nima VOLJE za učenje, saj ima občutek, da je popolnoma enak rezultat, ali se uči ali ne. Domačih nalog ne dela, dopolnilnega pouka ni obiskoval.
V popoldanskem času vsaj po tri ure preživi na facebooku in ob gledanju filmov. Mama misli, da se v tem času uči.
Kaj manjka tema dvema učencema?
Zelo preprosto, nimata usvojenih učnih navad.
Zapisala sem samo prvi del – problem…, drugi del sledi.